loading...
وب رسمی راحیل چت
مدیریت بازدید : 197 شنبه 24 اسفند 1392 نظرات (2)

باعرض سلام بر کاربران راحیل چت

دوستان عزیز راحیل چت به دلیل تعغیر سرور چتروم چند روزی رو یا قطع میشود و یا هنگ میکرد

ما بهترین هارو واسه شما کاربران میخواهیم و به این جهت راحیل چترو در روز شنبه 1392/12/24

بر روی یکی از معتبر ترین سرور انتقال دادیم و از شما کاربر عزیز تشکر میکنیم ک صبر پیشه کرده اید

و راحیل را رها نکرده اید راحیل به داشتن اینچنین کاربر هایی به خود میبالد

باتشکر مدیریت راحیل

اگر در راحیل چت مشکلی دارید در همین پست اعلام کنید تا رسیدگی شود

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ترنم در تاریخ 1393/01/02 و 1:48 دقیقه ارسال شده است

با اسم ترنم 19 هم اومدم ولی روم یه جور دیگه شده اصلا روی هیچی نمیشه کلیک کردشکلک حتی نمیشه دوباره عضوشمشکلک امشبوو باید بیخیال چت شم امیدوارم فردا درست شه..وبازم میگم شماره رمزمو میزنم میگه اشتباهه لطفا رسیدگی کنین چون من میخوام با اسم خودم بیام شبتون خوششکلک
پاسخ : سلام | نام کاربری و رمزتونو بگید درست میکنم راحیل چت تعغیر سرور داده واسه همون یه خورده مشکل پیش اومد و رمز ها عوض شد

این نظر توسط ترنم در تاریخ 1393/01/02 و 1:42 دقیقه ارسال شده است

سلام من ترنمم میام چت ولی رمزمو میگه اشتباهه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شکلکشکلکشکلکشکلک چندبارم رفلش کردم ولی فایده نداشتشکلک
پاسخ : سلام دوست عزیز|شما باید نام کارری و رمزتونو بگید تا درست کنیم رمز ها همه عوض شده


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 80
  • بازدید کلی : 4,526